Bewonerscommissie Joost van Beekflats
Nieuws van de bewonerscommissie
Enquéte Kapsalon op de 2e etage in de Grienderwaard
De commissie wilde weten hoeveel mensen gebruik maken van de kapsalon in verband met de afrekening service/stookkosten. De enige weg die wij zagen was het houden van een enquéte. De enquéte leverde 160 reacties op, waarvan 114 bewoners meldden geen gebruik te maken, 27 bewoners doen dat wel en 19 bewoners nu niet, maar misschien in de toekomst.
De commissie heeft Woonstad Rotterdam verzocht de service-/stookkosten naar een reëler bedrag te brengen dan nu wordt berekend.
Parkeerprobleem:
Door het betaald parkeren rond Winkelcentrum Keizerswaard worden onze parkeerplaatsen ingepikt door hier niet wonenden. De bewonerscommissie onderzoekt wat er aan de problemen kunnen doen.
Brieven/berichten aan de bewonerscommissie
Wij willen de bewoners er nogmaals op wijzen dat de bewonerscommissie een eigen brievenbus bezit, die zich aan de rechterzijde van de ingang Leyerwaard bevindt.
Schroomt u dus niet om ons te benaderen over zaken die volgens u het wooncomfort in de Joost van Beekflats kunnen verhogen.
De bewonerscommissie is namelijk de formele spreekbuis namens alle bewoners richting Woonstad Rotterdam.
Wij streven naar een goede (dat is een open, kritische en respectvolle) communicatie met Woonstad Rotterdam.
Enkele recente punten van aandacht waren bijvoorbeeld:
-
glazenwasser
-
servicekosten
-
opknapbeurt gangen en lifthallen